阆荡贤人

摄影快乐!快乐摄影!

Candyman - Zedd、Aloe Blacc

留声机:

努力生活

小豆之家:

Candyman - Zedd & Aloe Blacc

Living for tomorrow
努力生活
Lost within a dream
沉沦于美梦中
Tryna find the answer to the question
想要为一切问题寻找答案
And it seems that love makes the world feel good
而答案似乎是,爱才能让这个世界变得美好


Singing in the moonlight
在月光下,低吟浅唱
Dancing in the rain
倾盆大雨,独自起舞
Let the sunshine through to lift your spirit once again
敞开心扉,让阳光再次点亮你的灵魂
Cause love makes the world feel good
因为你的爱,让我的世界焕然一新

Chasing after rainbows
奋力追逐
Somewhere in the sky
追逐着某处的彩虹

And it feels so good
这种感觉真好
Oh yeah

And it feels so good
这就是我要的感觉
Oh yeah

And it feels so good
这种感觉真好
Oh yeah

And it feels so good
这就是我要的感觉
Oh yeah

And it feels so good
这种感觉真好

Riding on the river
在小河中,独自泛舟
Of hearts that beat as one
你我的心跳重合,灵肉合一
This feels like forever and we've only just begun
感觉就像我们站在永恒的开端
Cause love makes the world feel good
因为你的爱,让我的世界焕然一新

Holding on the memories
紧紧抓住那回忆
Cause smiles are still alive
你的笑容依旧鲜活
Looking to the future and there's happiness in sight
展望未来,发现幸福并不遥远
Cause love makes the world feel good
因为你的爱,让我的世界焕然一新

Walking through my past life
回想我之前的生活
With a desert full of joy
你就是我沙漠中的绿洲

And it feels so good
这种感觉真好
Oh yeah

And it feels so good
这就是我要的感觉
Oh yeah

And it feels so good
这种感觉真好
Oh yeah

And it feels so good
这就是我要的感觉
Oh yeah

And it feels so good
这种感觉真好

The Candyman can cause he mixes it with love and makes the world taste good
是的,我就是那个糖人,用爱让这个世界更美好

小豆之家敬上!

评论
热度 ( 66 )

© 阆荡贤人 | Powered by LOFTER